بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز کدامند؟

دوربین مدار بسته برای فضای باز

امروزه استفاده از دوربین مدار بسته برای فضای باز به یکی از مهمترین ابزارهای نظارتی در بیرون از ساختمان تبدیل شده است. به دلیل شرایط بیرونی ساختمان نظیر شرایط متفاوت و متغیر آب و هوایی، احتمال بیشتر ضربه، گرد و خاک و … ویژگی های دوربین مدار بسته برای فضای باز با فضای درونی ساختمان با یکدیگر تفاوت دارند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های دوربین مدار بسته در فضای باز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

متقاضیان خرید دوربین می توانند با خرید پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا از ایجاد امنیت در فضای مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند. امروزه دوربین مدار بسته به یکی از مهم ترین وسایل امنیتی در تبدیل شده است. برندهای زیادی دوربین مدار بسته تولید کرده و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. توصیه می گردد تا به منظور استفاده از دوربین مدار بسته در فضای باز از دوربینی با ویژگی های زیر استفاده گردد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه (استاندارد IK مقاومت دوربین در برابر ضربه را نشان می دهد، بازه عددی قابل قبول در این استاندارد بین 0 تا 10 است، هرچه مقاومت دوربین مدار بسته در برابر ضربه بیشتر باشد، استاندارد IK به 10 نزدیک تر خواهد شد.)
  • قابلیت دید در شب، این قابلیت به کاربران کمک می کند تا در شب نیز تصاویری همانند روز داشته باشند. برخی از بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب تا برد 10 متر را نیز پوشش می دهند. 
  • قیمت مناسب :اغلب کاربران دوربین مدار بسته تمایل به استفاده از دوربین هایی دارند که علاوه بر داشتن کیفیت تصاویر بالا، قیمت مناسبی داشته و مقرون به صرفه باشند.
  • رزولوشن بالا و ثبت تصاویری باکیفیت، هرچه رزولوشن تصاویر دوربین مدار بسته بالاتر باشد، جزئیات بیشتری از تصاویر در اختیار ناظرین قرار خواهد گرفت.
  • زاویه دید مناسب و قابل تنظیم
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و ضد آب بودن جهت مقاومت در برابر برف و باران (استاندارد IP دوربین می بایست قابل قبول باشد، قسمت اول IP مقاومت دوربین مدار بسته در برابر ورود اجسام و قسمت دوم IP میزان مقاومت دوربین در برابر مایعات را از خود نشان می دهد. )
 دوربین مدار بسته برای فضای باز

برند داهوا را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته در فضای باز در نظر گرفت. این دوربین مدل های متفاوتی داشته و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. یکی از بهترین مدل های دوربین داهوا جهت نصب در فضای بیرونی مدل DH-IPC-HFW1320M-I1 است. از ویژگی های این مدل از دوربین داهوا که استفاده از آن را در فضای باز فراهم می آورد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حافظه رم 256 مگابایت
  • حافظه رام 16 مگابایت
  • قابلیت اتصال به شبکه
  • قابلیت دید در شب تا 30 متر
  • پشتیبانی از لنز Fixed با فاصله کانونی 3.6 میلیمتر
  • وزن 0.38 کیلوگرم
  • ابعاد 164.7*70 میلیمتر
  • بدنه ای مقاوم از فلز و پلاستیک
  • مقاومت بالا در برابر گرد و غبار
  • ورودی برق 12 ولت همراه با توان مصرفی 7.5 وات
  • قابلیت عملیاتی در بازه دمایی بین 10- تا 50+ درجه سانتیگراد
  • استفاده از مکانیزم WDR جهت کاهش شدت نور آفتاب

با توجه به ویژگی های یاد شده از برند داهوا در فضای بازی چون ایستگاه های پمپ بنزین، پارکینگ ها، انبارها و فضای اطراف ساختمان استفاده میشود.

قیمت دستگاه دوربین مدار بسته داهوا در این مدل با توجه به ویژگی های دوربین مدار بسته و کیفیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. علاوه بر کیفیت و ویژگی های مناسب دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1320M-I1 مخصوص فضای باز، گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت از قابلیت های ویژه ای است که این دوربین را از دیگر دوربین های مدار بسته فضای بیرونی متمایز می کند. متقاضیانی که  پکیج کامل دوربین مدار بسته داهوا را خریداری می نمایند، از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

دوربین های مدار بسته فضای باز با دوربین های مدار بسته فضای بسته تفاوت هایی دارند. یکی از تفاوت ها میان این دوربین ها، قابلیت مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلفی مانند برف، باران، طوفان، نور مستقیم خورشید و … است. دوربین های استفاده در فضای باز دارای حسگر حرکتی هستند، این دوربین ها به محض تشخیص حرکت جهت ضبط ویدیو فعال خواهند شد. دوربین های که در فضای درونی ساختمان ها نصب می شوند، اغلب اندازه کوچکی داشته و به مراقبت و سرویس و نگهداری کمتری نیاز دارند، این در حالی است که دوربین های مدار بسته مورد استفاده در محیط باز اندازه و ابعاد بزرگتری داشته و به دلیل شرایط بیرونی ساختمان به سرویس و تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز خواهند داشت.

محل نصب دوربین ها به ویژه دوربین مدار بسته فضای باز در عملکرد هرچه بهتر و بیشتر دوربین نقش دارد. توصیه می گردد تا دوربین های مدار بسته در فضای بیرونی، در نزدیکی پنجره، بالکن، درب ها و مناطقی که دسترسی به آن ها راحت تر است، نصب نشوند. همچنین دوربین های مدار بسته در محیط باز می بایست در ارتفاعی نصب گردند که احتمال ضربه و آسیب به این دوربین وجود نداشته باشد. توصیه میگردد تا در پشت درختان یا فضایی که کل و گیاه زیادی دارد، دوربین نصب نگردد تا دید وسیعی از محیط را در اختیار کاربران قرار دهد. 

 دوربین مدار بسته برای فضای باز

نتیجه گیری

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1320M-I1 از بهترین مدل های برند داهوا جهت استفاده در فضای باز است. رزولوشن بالا، قابلیت دید در شب، مقاومت در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی متغیر و … از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین به شمار می رود. قیمت دوربین مدار بسته دید در شب داهوا مدل DH-IPC-HFW1320M-I1 در مقایسه با دیگر مدل ها و برندها به نسبت کیفیت این مدل بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.