معرفی بهترین جک درب پارکینگ 

بهترین جک درب پارکینگ

در سال‌های اخیر استفاده از جک بازویی برای باز و بسته کردن درب‌های پارکینگ بسیار اهمیت پیدا کرده است. در ادامه بهترین جک درب پارکینگ The best garage door jack را از برندهای معتبر معرفی خواهیم کرد. از آنجایی که درب پارکینگ‌ها بزرگ و سنگین هستند، باز و بسته کردن آن‌ها با دست برای همه افراد کار آسانی نخواهد بود. جک‌ها کمک کرده‌اند تا در زمان کوتاهی، تنها با فشردن دکمه ریموت، درب پارکینگ باز و بسته شود. نکته مهم بعد از نصب جک، سرویس جک درب پارکینگ است تا از فرسودگی و خرابی‌های مکرر جلوگیری شود. 

جک پارکینگ برند کانه گیتس 

برند کانه گیتس که از برندهای معتبر دنیا است توانسته در طراحی و تولید انواع جک‌های پارکینگی رضایت خریداران را در سطح بالایی جلب کند. از نظر کیفیت، جک کانه گیتس نسبت به جک‌های ایتالیایی از کیفیت کمتر و نسبت به جک‌های ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار است. توصیه می‎شود در صورت خرابی جک و برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ، از تکنسین‌های مجرب کمک بخواهید. 

بهترین جک درب پارکینگ
بهترین جک درب پارکینگ

جک کانه گیتس، بهترین جک درب پارکینگ، در دو مدل با مدار کنترل ۲۴ ولت و با مدار کنترل ۲۲۰ ولت تولید می‌شود. از ویژگی جک ۲۴ ولت می‌توان به وجود برق اضطراری اشاره کرد که در زمان قطع شدن برق، همچنان می‌توانید از ریموت برای باز و بسته کردن درب استفاده کنید. 

دارای سه فیوز است که در نوسانات برقی به برد دستگاه هیچ آسیبی وارد نمی‌شود. خازن‌های ۲۲۰ ولت نیز از کیفیت بالا برخوردار هستند، امکان باز شدن جک تا ۱۲۰ درجه وجود دارد، سیم پیچ و گیربکس از جنس مس و بسیار پرقدرت هستند، فلاشر ۲۲۰ ولت از جنس پلی کربنات دارد و چشمی‌های فتوسل دارای قابلیت تنظیم تا ۳۰ درجه دارند. 

از جمله تنظیماتی که برای این جک وجود دارد می‌توان به باز شدن درب با سرعت بیشتر و بسته شدن درب با سرعت کمتر اشاره کرد. برای اینکه درب‌ها در انتها با سرعت کمتری بسته شوند، سرعت انتهای بسته شدن درب و همچنین فشار بسته شدن درب کاملاً قابل تنظیم است. به طور کلی عملکرد آن به گونه‌ای است که باز و بسته شدن درب بدون صدا، آرام و پیوسته است. 

جک پارکینگ برند یال دورز مدل ایکس و پرایم

یال دورز به عنوان بهترین جک درب پارکینگ شناخته شده است. یال دورز یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع جک‌های اتوماتیک پارکینگی است. جک‌های بازویی یال دورز در دو نوع ایکس ۱ و ایکس ۲ طراحی و تولید می‌شوند. توصیه می‌شود برای ساختمان‌هایی که تردد بالایی دارند، جک پارکینگی یال مدل ایکس ۱ و ایکس ۲ را نصب کنید. جک ایکس ۱ برای هر لنگه درب با وزن ۵۰۰ کیلوگرم و جک ایکس ۲ برای هر لنگه درب با وزن ۳۵۰ کیلوگرم مناسب است.

از ویژگی‌های هر دو جک می‌توان به قابلیت فرمان حرکت سه زمانه برای بازوها و مدار فرمان هوشمند اشاره کرد. از دیگر مشخصات این دو جک می‌توان به قدرت موتور ۳۰۰ وات، منبع تغذیه ۲۲۰ ولت، ظرفیت خازن ۸ میکروفاراد و دور موتور ۱۴۰۰ اشاره کرد. در پک بسته‌بندی این محصول، ۲ جک بازویی، ۲ چشمی، ۱ مدار فرمان، ۱ فلاشر و ۲ ریموت وجود دارد. 

از دیگر جک‌های برند یال دورز می‌توان به مدل پرایم اشاره کرد که در انواع P1، P2،  P3و Customize طراحی و تولید می‌شود. جک‌های مدل پرایم نسبت به سری ایکس از موتور قدرتمندی برخوردار هستند، طول بازوها در سری پرایم بسیار بیشتر است، در نتیجه جک با توان بیشتری می‌تواند درب را جابجا کند. 

از دیگر محصولات این برند می‌توان به جک ریلی اشاره کرد. این جک نیز دارای عملکرد دو سرعته است و دارای ویژگی‌هایی همچون موتور قدرتمند و مقاومت در برابر دمای بالا است. این جک در برابر تشخیص مانع از بسته شدن جلوگیری می‌کند و قابلیت معکوس کردن حرکت موتور را دارد. برای درب‌هایی با حداکثر طول ۱۵ متر و وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم این جک قابلیت نصب دارد. 

جک پارکینگ برند سیماران مدل 4S

برند سیماران که از سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است، با طراحی و تولید دزدگیر اماکن، در بازکن‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های اعلام حریق، دوربین‌های مداربسته، همچنین جک‌های درب پارکینگی محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. 

در بین محصولاتی که سیماران تولید کرده است بهترین جک درب پارکینگ مدل 4S یکی از بهترین جک‌ها در بازار شناخته شده است. این جک که می‌تواند هر لنگه درب با وزن ۲۸۰ کیلوگرم را باز و بسته کند، از ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله مدار فرمان دیجیتال و سیستم دو سرعته برخوردار است. همچنین این جک می‎تواند زمان باز و بسته شدن درب‌ها را به صورت اتوماتیک تنظیم کند.

برای درب‌هایی با حداکثر طول ۲.۷۵ سانتی‌متر این جک قابلیت نصب دارد. برای مکان‌های پرتردد که حداکثر ۶۰ بار در طول روز، درب باز و بسته می‌شود انتخاب مناسبی است. از ویژگی‌های خاص آن می‌توان به عملکرد بی‌صدا و ترمزگیری دقیق اشاره کرد. امکان اتصال برق اضطراری وجود ندارد و در صورت قطعی برق باید به صورت دستی قفل جک را باز کنید.

سیستم دو سرعته به این معنا است که هنگام باز شدن، درب سرعت بالایی دارد اما به هنگام بسته شدن زمانی که درب به انتها نزدیک می‌شود، سرعت درب کاسته می‌شود تا با شدت درب بسته نشود. ریموت کنترل این جک از فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند، وجود فتوسل یا چشم ایمنی نیز کمک می‌کند تا هرگونه مانع به هنگام باز و بسته شدن درب تشخیص داده شود. در پک این جک ۲ عدد بازوی اتوماتیک، ۲ عدد ریموت، ۲ عدد چشمی، ۱ عدد فلاشر، مدار کنترل فرمان و سایر یراق آلات جهت نصب جک وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت جک پارکینگ هیدرولیک و الکترومکانیک 

بهترین جک درب پارکینگ
بهترین جک درب پارکینگ

سخن پایانی

گروه فنی و مهندسی مهرسام، با فروش انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از برندهای معتبر، امنیت را به خانه و محل کار شما می‌آورد. با مراجعه به لیست فروش محصولات ما، متناسب به بودجه و میزان امنیت، می‌توانید بهترین دوربین مداربسته‌ها و دزدگیرها را با خدمات پس از فروش، همراه با خدمات نصب دزدگیر ساختمان و نصب دوربین خریداری کنید. همچنین برای تعمیر جک درب پارکینگ تهران شبانه روزی، این مجموعه خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.