معرفی انواع دوربین مدار بسته کوچک

معرفی دوربین مدار بسته کوچک

در معرفی دوربین مدار بسته کوچک یا مینی از دوربین های مدار بسته کوچکی هستند که به دلیل اندازه کوچک قابلیت نصب در محیط های کوچک به دور از دید دیگران را در اختیار دارد. این دوربین ها بدون سیم بوده و به DVR نیازی ندارند و به راحتی از طریق سیستم وای فای می توانند تصاویر را بر روی مانیتور کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه نمایش دهند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین مدار بسته کوچک تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه معرفی دوربین مدار بسته کوچک ،متناسب با نامشان دوربین هایی در سایز کوچک هستند که بطور نامحسوس در مکان های کوچک و مخفی نصب می شوند. نصب این دوربین ها به دستگاه DVR نیاز نداشته و اغلب به صورت بی سیم یا Wireless نصب می شوند و با استفاده از سیستم وای فای تصاویر را منتقل می کنند. دوربین مدار بسته کوچک انواع مختلفی چون دوربین لامپی، مبدل حسگر دود، دیواری، رومیزی، هالوژنی، آینه ای، مینیاتوری معمولی، مینیاتوری پین هول، دتکتوری و … دارند تا در محیط های کوچک جاسازی و نصب شده و نظارت را انجام دهند. برای مشاهده پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا به همراه لیست قیمت به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید

اغلب از دوربین های مدار بسته در اتاق کودک، اتاق سالمندان، اتاق پرستاران و … استفاده می شود. همچنین به دوربین های مینی دوربین جاسوسی هم می گویند زیرا جهت انجام عملیات مخفی و جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی دوربین مدار بسته کوچک

معرفی دوربین مدار بسته کوچک ،انواع مختلفی داشته و خریداران می بایست مطابق با انتظارات خود مدل های مناسبی از این دوربین را خریداری نمایند. دوربین مدار بسته کوچک ممکن است سیم کارت خور باشند و قابلیت اتصال به موبایل را داشته باشند، می توان از این دوربین در کنار دزدگیر درب پارکینگ به منظور پیشگیری از سرقت خودرو استفاده کرد. دوربین مدار بسته کوچک وای فای دار به اینترنت وصل می شوند و تصاویری با وضوح بالاتر در مقایسه با نوع سیم کارت خور به نمایش می گذارند.

دوربین های مخفی فیلمبرداری نیز گونه ای دیگر از این دوربین ها هستند که تا مدت زمان مشخصی به ضبط تصاویر می پردازند. دوربین مینی رم خور جهت ضبط و نگهداری تصاویر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مینیاتوری را می توان کوچکترین دوربین های مدار بسته در نظر گرفت که به عنوان دوربین های پین هول شهرت دارند و اغلب در دستگاه های ATM مورد استفاده قرار می گیرند.از مزایای دوربین مدار بسته کوچک در مقایسه با دوربین های مدار بسته معمولی عبارتند از:

  • قیمت دوربین های مدار بسته کوچک پایین تر است.
  • نصب دوربین مدار بسته کوچک آسان تر انجام می گیرد.
  • دوربین مدار بسته کوچک قابلیت نصب در محیط های بسیار کوچک و تاریک را دارد.
  • نصب این دوربین ها بدون داشتن تخصصی خاص و به راحتی انجام می پذیرد و به دستگاه DVR یا کابل کشی نیاز ندارند.
  • از دوربین های مدار بسته کوچک به منظور نظارت بر یک منطقه خاص با برد کم استفاده می شود. 
  • این دوربین های کوچک قابلیت اتصال به گوشی همراه افراد را دارد و کاربران به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند خود می توانند تصاویر را دریافت نمایند.

به طور کل جهت خرید دوربین مدار بسته کوچک لازم است تا قابلیت هایی چون زاویه دید، اندازه دوربین، میزان حافظه، تحمل دما، وزن دوربین و … مورد توجه قرار گیرند. به منظور خرید دوربین مینی یا دوربین مدار بسته کوچک لازم است تا ویژگی های زیر در زمان خرید مورد توجه قرار گیرند:

  • قابلیت دید در شب جهت نصب در محیط های تاریک و بدون نور
  • رزولوشن بالای دوربین جهت ضبط تصاویر با کیفیت
  • در اختیار داشتن میکروفن های قوی و کاربردی
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه
  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت بالا در برابر محیط های شرجی و مرطوب

یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته از جمله دوربین مدار بسته کوچک یا مینی برند داهوا است. قیمت دوربین مدار بسته dahua در مقایسه با دیگر برندها قیمت مناسب تری دارد. متقاضیان می توانند جهت خرید پکیج کامل دوربین مدار بسته داهوا از نمایندگی های مجاز این برند فرایند خرید خود را به انجام رسانند. قیمت دوربین مدار بسته دید در شب داهوا به عوامل مختلفی چون رزولوشن یا کیفیت تصویر، اندازه دوربین، قابلیت ضد آب بودن و … بستگی دارد.

یکی از بهترین مدل های دوربین مدار بسته کوچک داهوا مدل DH-IPC-HDBW4421FP است. این دوربین ها تحت شبکه بوده و به راحتی از طریق سیستم وای فای تصاویر را منتقل می کنند. رزولوشن این دوربین ها تا 4 مگاپیکسل بوده و از کیفیت تصویر بالایی برخوردارند. شاخص ضد ضربه بودن این دوربین ها امکان نصب آن ها در محیط های پر خطر را فراهم می آورد.

استاندارد IP67 این دوربین ها استانداردی جهت ممانعت از ورود آب و گرد و خاک به دوربین است. دوربین مدار بسته کوچک داهوا مدل DH-IPC-HDBW4421FP به فیلتر ICR مجهز هستند که سبب بالا رفتن کیفیت تصاویر دید در روز و شب می شوند. این دوربین تا 30 متر قابلیت دید در شب داشته و لنز ثابت 3.6 میلیمتری دارند. از ویژگی هایی که این دوربین را از دیگر دوربین ها متمایز می کند تکنولوژی AWB است که به منظور متعادل سازی سفیدی تصاویر می باشند، همچنین تکنولوژی DNR مورد استفاده در این دوربین ها به بالابردن کیفیت و شفافیت تصاویر کمک می کند. این دوربین دارای لنزی از نوع وریفوکال است که بزرگنمایی 4 برابر را برای دوربین با فاصله کانونی 2.7 تا 11 میلیمتر فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: معرفی دوربین مداربسته دید در شب 360 درجه

معرفی دوربین مدار بسته کوچک
معرفی دوربین مدار بسته کوچک

نتیجه گیری

معرفی دوربین مدار بسته کوچک، از دوربین های با اندازه کوچک هستند که قابلیت نصب در فضاهای کوچک به دور از دید دیگران را در اختیار دارند. یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته کوچک، برند داهوا است. این برند انواع مدل های دوربین مینی را تولید کرده که به دلیل مقاومت در برابر ضربه، رزولوشن بالا، قابلیت درد در شب، کیفیت تصاویر و … مورد استقبال زیادی از متقاضیان خرید دوربین مینی قرار گرفته است. قیمت این دوربین با در نظر گرفتن کیفیت و مزایا و ویژگی های این دوربین قابل توجه و مقرون به صرفه است.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.