راهنمای خرید جک درب پارکینگ

خرید جک درب پارکینگ

امروزه باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت خودکار و با خرید جک درب پارکینگ انجام می گیرد. این جک ها انواع مختلفی داشته و طرز عملکرد آن ها با یکدیگر متفاوت بوده و می بایست متناسب با نیاز از این جک ها استفاده کرد. سهولت و راحتی کاربر، ایجاد امنیت در ساختمان و … همگی از مزایایی هستند که کاربران را به خرید جک درب پارکینگ ترغیب می کنند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تجهیز تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید جک درب پارکینگ متناسب با نیاز خریداران را می توان در 3 دسته اصلی طبقه بندی کرد:

  • جک الکترومکانیکی: این جک ها با استفاده از گیربکس و چرخ دنده حرکت کرده و به آن ها جک گیربکسی یا جک چرخ دنده ای هم می گویند. این جک ها در دو نوع بازویی و ریلی طراحی و تولید می شوند. در جک الکترومکانیکی بازویی که با ولتاژهایی بین 220 تا 240 ولت کار میکنند درب تا زاویه 130 درجه امکان باز شدن دارد. درب ریلی به صورت کشویی از یک طرف باز و بسته می شود. زمانی از جک الکترومکانیکی ریلی استفاده می شود که امکان استفاده از جک بازویی فراهم نباشد.
  • جک هیدرولیکی: این جک ها با فشار روغن باز و بسته می شوند و در مقایسه با جک های الکترومکانیکی کمتر استهلاک دارند. برای باز و بسته کردن درب هایی بزرگتر و سنگین تر از جک هیدرولیکی یا روغنی استفاده می شود. این جک ها توان جابجایی هر لنگه درب تا 8 متر و 800 کیلوگرم وزن را دارند. اگر تردد بالا بوده و درب سنگین و عریض باشد، جک هیدرولیکی نسبت به الکترومکانیکی ترجیح داده می شود.
  • جک اتوماتیک لولایی: اغلب برای جابجایی درب هایی با وزن سبک مانند درب های شیشه ای استفاده می شود و از سیستم حرکت برقی جهت جابجایی درب سبک استفاده می شود.

به منظور عملکرد هرچه بهتر و بیشتر جک درب پارکینگ لازم است تا پیش از خرید این جک ها موارد زیر مورد توجه قرار گیرند. برخی از این نکات عبارتند از:

راهنمای خرید جک پارکینگ
  • میزان تردد: توصیه میگردد تا در محل های پرتردد از جک هیدرولیکی استفاده شود، زیرا درب های الکترومکانیکی در فضای پر تردد استهلاک زیادی داشته و به مرور با مشکل موجه می شود.
  • وزن و اندازه درب: بهتر است در صورت سنگین بودن و عریض و طویل بودن درب پارکینگ از جک هیدرولیکی ا روغنی استفاده شود، استفاده از جک الکترومکانیکی در این شرایط عملکرد پایین و استهلاک بسیار بالا را به دنبال خواهد داشت.
  • ویژگی ها جک درب پارکینگ: هنگام خرید جک درب پارکینگ علاوه بر هدف اصلی از این خرید که می بایست برآورده گردد، ممکن است خریداران نیازهای دیگری نیز داشته باشند که با انتخاب و خرید جک درب پارکینگ مناسب و باکیفیت این نیازها مرتفع می شوند، برای مثال برخی از جک ها سنسور ایمنی دارند و مانع از برخورد درب با خودرو و افراد می شود و یا برخی از جک ها قابلیت نصب به انواع اکسس کنترل را دارا می باشند.

جک پارکینگ مزایای زیادی را برای کاربران به دنبال دارد و آن ها را به خرید جک درب پارکینگ ترغیب می کند، برخی از این مزایا عبارتند از:

  • ایجاد سهولت و راحتی کاربر: یکی از مشخص ترین مزایای خرید جک درب پارکینگ ایجاد راحتی برای کاربران و عدم نیاز کاربران به سوار و پیاده شده برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است.
  • ایجاد امنیت: استفاده از این تجهیز به خریداران این اطمینان را می دهد که درب پارکینگ بصورت خودکار بسته شده و باز نخواهد ماند، همچنین با توجه به جک به کار رفته در درب، باز و بسته کردن آن بدون داشتن ریموت کنترل بسیار مشکل خواهد بود.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه: با خرید جک درب پارکینگ در زمان کاربران جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ صرفه جویی می شود، همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این درب ها در مقایسه با درب های سنتی کمتر است. متقاضیان می توانند پس از خرید جک درب پارکینگ مناسب و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی مهرسام ایمن گستر جنوب، می توانند  جهت تعمیر درب ریموتی پارکینگ، سرویس جک درب پارکینگ ، نصب دزدگیر ساختمان، تعمیر جک درب پارکینگ تهران شبانه روزی از گروه فنی و مهندسی مهرسام کمک گرفته و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین عملکرد به منظور رفع مسائل و مشکلات جک درب پارکینگی خود اقدام نمایند.

از معیارهای خرید جک درب پارکینگ مناسب و باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای باز و بسته شدن درب: در صورت خرید جک درب پارکینگ مناسب و باکیفیت باز و بسته شدن درب پارکینگ بدون تولید اصوات ناهنجار انجام می شود.
  • موتور توانمند: گاهی درب پارکینگ چنان بزرگ بوده و سنگین است که تنها با استفاده از موتوری توانمند و با خرید جک درب پارکینگ مناسب می توان آن را جابجا کرد.
  • توانمندی جک و ایمن بودن آن: در کنار مزایایی که خرید جک درب پارکینگ برای کاربران فراهم می آورند می بایست به امنیت و عدم باز شدن راحت این جک ها در شرایط مختلف اشاره کرد.
  • آنتن دهی خوب: درب های پارکینگی خودکار با استفاده از ریموت کنترل و ایجاد ارتباط بین ریموت و جعبه فرمان عمل می کنند، آنتن دهی نامناسب باز و بسته شدن درب های پارکینگی را با مشکل مواجه می سازند. 
راهنمای خرید جک درب پارکینگ

نتیجه گیری

این روزها خرید جک درب پارکینگ به دلیل مزایایی زیادی که برای کاربران فراهم می آورد، روند صعودی دارد. جک درب پارکینگ در سه نوع الکترومکانیکی، هیدرولیکی و لولایی موجود است که می بایست متناسب با سطح تردد، ویژگی های درب و انتظارات کاربران خرید جک درب پارکینگ مناسب انجام گیرد.

Rate this post

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.