منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

تعمیر درب ریموتی پارکینگ

استفاده‌ از درب های اتوماتیک پروسه باز و بسته کردن راه های خروجی را با سهولت بیشتری رو به رو می کند. به همین دلیل است که آمار استفاده از این سازه در اماکن مسکونی و تجاری به شدت افزایش یافته است. واضح است که با افزایش این آمار تعداد مراجعینی که درخواست تعمیر درب ریموتی پارکینگ خود را دارد به مراتب بیشتر می شود. این پروسه معمولا در هنگام سرویس جک پارکینگ انجام می شود. چرا که در این فرایند کارایی سازه چک شده و کلیه ایرادات احتمالی آن رفع می شوند.

برای استارت تعمیر درب ریموتی پارکینگ باید به برخی قواعد توجه کنید. چرا که تعمیر خودسرانه این اقلام بدون توجه به پارامتر های ساختاری می تواند موجب افزایش آسیب دیدگی شان شود. یافتن علت خرابی جک پارکینگ بسیار مهم است. چرا که هر آسیب دیدگی با توجه به علت وجود خود نیازمند اقدامات بخصوصی است‌.

تعمیر درب ریموتی پارکینگ
تعمیر درب ریموتی پارکینگ

چه دلایلی باعث خرابی درب ریموتی پارکینگ می شوند؟

شناسایی عامل تخریب کننده در جلوگیری و تعمیر درب ریموتی پارکینگ بسیار مهم است. پس گام اول آغاز این پروسه به همین مسئله اختصاص داده می شود. در ادامه این مطلب اصلی ترین دلایلی که موجب خرابی و تعمیر درب ریموتی پارکینگ می شوند ذکر می شود.

  • انتخاب اشتباه جک پارکینگ 
  • نشت روغن اورینگ
  • گرما یا سرمای شدید
  • تنظیم غیر اصولی پیچ سرعت 
  • اختلال در جریان برق
  • فرسودگی شفت پایه درب پارکینگ 
  • وارد شدن فشار اضافی به درب

انتخاب اشتباه جک پارکینگ

درب های مختلف ساختمان های اداری و غیر اداری نیازمند جک  مخصوص خودشان هستند. بسته به ابعاد، وزن و متریال ساختاری جک مناسب درب پارکینگ متفاوت است. در نتیجه این قطعه مهم باید با توجه به تمامی پارامتر های ذکر شده انتخاب و خریداری شود. اگر کالای تهیه شده تناسبی با ویژگی های کلی کالا نداشته باشد می تواند سبب خرابی آن شود. انتخاب اشتباه جک پارکینگ یکی از اصلی ترین عاملان تعمیر درب ریموتی پارکینگ است.

نشت روغن اورینگ

باز و بسته شدن بیش از اندازه درب پارکینگ می تواند منجر به نشتی روغن اورینگ شود. این نقص به مرور زمان سازه نام برده را به خرابی می کشاند. در صورت مشاهده چنین عاملی سریعا برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ تان اقدام کنید. البته این گونه مشکلات معمولا در سرویس های دوره ای شناسایی و رفع می شوند.

گرما یا سرمای شدید

روغن یکی از اصلی ترین اجزایی است که می تواند در چگونگی کارکرد درب پارکینگ نقش داشته باشد. در نتیجه هر گونه تغییر در شکل ساختاری این ماده می تواند کارایی این کالا را تحت تاثیر قرار دهد. گرما یا سرمای شدید هوا می تواند ساختار و خواص روغن را به چالش بکشاند. اگر تعمیر درب ریموتی پارکینگ بخاطر این پارامتر باشد چگونگی بازسازی آن بسیار آسان خواهد بود. 

تنظیم غیر اصولی پیچ سرعت

در برخی موارد مصرف کنندگان شاهد بسته شدن یکباره درب پارکینگ خود هستند. این معضل بخاطر تنظیم غیر اصولی پیچ سرعت پیش می آید. تکرار این روند می تواند سبب آسیب دیدگی جدی جک پارکینگ و سایر قطعات وابسته شود. اگر در تعمیر درب ریموتی پارکینگ این معضل در اولویت باشد ممکن است بهای زیادی صرف بازسازی آن شود.

اختلال در جریان برق

اختلال در جریان برق یکی از متداول ترین دلایلی است که سبب تعمیر درب ریموتی پارکینگ می شود. در برخی موارد قطع شدن یک سیم یا پریدن یک فیوز کوچک می تواند این مشکل را ایجاد کند. در مواجهه با چنین مشکلی بهتر است ابتدا برق ساختمان را قطع کرده و سپس پروسه تعمیر را آغاز کنید.

فرسودگی شفت پایه درب پارکینگ

واضح است که با خراب شدن یکی از اجزای جک کارکرد دیگر قطعات نیز دچار اشکال می شود. یکی از حساس ترین بخش های درب پارکینگ شفت یا همان بازوی آن است. این عضو می تواند در اثر ایجاد اصطکاک یا کار زیاد دچار خرابی شود. با توجه به اینکه خرابی درب پارکینگ می تواند کلیه ساکنین یک ساختمان را به چالش بکشاند، چاره یابی به موقع آن بسیار مهم است. یک مرکز تعمیر جک درب پارکینگ تهران شبانه روزی می تواند در این مواقع مفید باشد.

وارد شدن فشار اضافی به درب 

اگر فشار یا ضربه ی اضافی به درب وارد شود باید منتظر تعمیر درب ریموتی پارکینگ خود باشید. چرا که مواجهه با چنین عواملی می تواند تنظیم کلی این اقلام را دچار ایراد کند. واضح است که در برخی موارد شخص خریدار می تواند به تنهایی مشکل را برطرف کند. اما این قاعده نمی تواند همیشگی باشد‌. در نتیجه یافتن یک مرکز معتبر برای خرید و البته تعمیر این گونه وسایل در اولویت قرار می گیرد.

مهرسام ایمن یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که می تواند شما را در این حوزه یاری کند. تهیه و عرضه کالا های با کیفیت و قیمت مناسب یکی از اصلی ترین مزیت های این مجموعه است. علاوه بر آن این واحد تجاری نیروی انسانی متخصصی را برای نصب و تعمیر کالا های مختلف در اختیار دارد. لازم به ذکر است که تهیه و تعمیر درب ریموتی پارکینگ تنها خدمت این عرضه کننده نیست. شما می توانید پروسه نصب دزدگیر ساختمان را نیز به مهرسام ایمن بسپارید.

تعمیر درب ریموتی پارکینگ
تعمیر درب ریموتی پارکینگ

کلام پایانی

درب ریموتی پارکینگ یکی از پر استفاده ترین کالا هایی است که می تواند در تکمیل انواع ساختمان نقش داشته باشد. بهره گیری از این تجهیزات می تواند پروسه باز و بسته کردن انواع درب را با سهولت بیشتری رو به رو کند. این وسایل ممکن است در طی یک زمان معین به دلایل مختلفی از جمله وارد شدن ضربه، اختلاف دما، نشتی روغن و غیره نیازمند تعمیر باشند. اگر به این قاعده بی توجهی شود میزان خرابی سازه بیشتر می شود‌ برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ بهتر است از یک تیم متخصص بهره بگیرید. مهرسام ایمن نمونه ی بارزی از یک تیم حرفه ای است.

Rate this page

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه مهرسام ایمن
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه مهرسام ایمن